Pagrindinis bruožas, skiriantis nišinę (aukštąją parfumeriją) nuo komercinės - aromatų koncepcija bei turinys. Nišiniai kvepalai visuomet siejami su istorija, nuotykiais arba prisiminimais. Jais siekiama provokuoti, sukelti nostalgiškus jausmus, sukelti pasąmonėje ryškiausius prisiminimus.
Šiuo metu, vyraujant vėsiajam metų laikui, dar nespėjus pamiršti šiltų vasaros vakarų ir ieškant šildančių priemonių dažno kliento krepšelyje atsiduria ne tik aromatinės žvakės, kurias uždegus galima jaukiai įsisukti į pledą ir mėgautis akimirka, tačiau ir tam tikrų aromatų kvepalai, dažniausiai tai - gurmaniškos kompozicijos, kuriose vyrauja vanilė, karamelė arba cinamonas, taip pat - smilkalų aromatai, kurie ypatingai magiškai atsiskleidžia ant odos būtent žiemos metu. Ne retas šaltuoju metų laiku sutinkamas aromatas - ūdas, rožė, santalas ir jų deriniai.
Agarmedis buvo naudojamas smilkaluose ir kvepaluose nuo seniausių laikų, buvo minimas seniausiuose pasaulio rašytiniuose šaltiniuose – Sanskrito Vedose, Senajame Testamente, Islamo raštuose. Buvo manoma, kad agarmedis toks galingas, kad gali išvalyti sielą ir išvaryti blogąsias dvasias.
Ūdo kvapas ypatingas, sunku net aprašyti – turtingas, šiltas, gilus, įvairialypis. Ir saldus, ir rūgštus, prieskoniškas ir animalistinis, turi ir žemės, ir medienos.
“Eutopie” – ypatinga prabanga pasižymintys nišiniai kvepalai, atskleidžiantys pasaulio grožį per įspūdingus aromatus. Elodie Pollet žodžiais, “Eutopie” yra jos individualumo atspindys. Tai Prancūziškas prekės ženklas, kuris siejamas su autentika ir elegancija. Tai kūriniai, pasakojantys ne tik apie šalis, bet ir apie jų žmones.